Online Sales Lift , parts and equipment
ارتباط با ما

برای ارتباط با ما و دریافت مشاوره رایگان می توانید یکی از روشهای زیر را انتخاب کنید.

تلفن:
02144019886

موبایل:
09309524685

ایمیل:
info@samanlift.ir

کانال تلگرام:
https://telegram.me/samanlift

آدرس:
تهران – آیت الله کاشانی – نرسیده به جنت آباد – خیابان نیرو (دوم) – پلاک یک – ساختمان سبز – طبقۀ چهارم – واحد 23

خبرنامه سامان لیفت
با عضویت در خبرنامه از آخرین تغییرات قیمتها، فروشهای ویژه و تخفیفهای ما باخبر می شوید
Loading

جدیدترین تکنولوژی صنعت آسانسور

“تکنولوژی جدید در حال تغییر مسیر استفاده ما از آسانسورهاست”
بسیاری از شرکتهای سازنده آسانسور در حال انجام هر چه بیشتر اقداماتی هستند که محصولات آنها راندمان انرژی بیشتری داشته باشند.

New technology in elevator industry

جدیدترین تکنولوژی صنعت آسانسور

“سبز شدن” یک مفهوم عام در بسیاری از موضوعات است ، و شرکتهای تولید کننده آسانسور در حال ملحق شدن به آن هستند. شرکتهای آسانسور می کوشند تا زمان های انتظار را کوتاه کنند که هم سبب کاهش مصرف انرژی و هم باعث آسایش و شادی سرنشینان آسانسور خواهد بود . آفرینش تکنولوژی های جدید آسانسور که سبب سریع تر شدن آسانسور ها میشود مورد توجه شرکتهای بزرگ آسانسور است.
یکی از شرکتهای آسانسور، شرکت آسانسور شیند لر، در حال کار بر روی ساخت سیستمهایی برای آسانسور است که سبب کاهش مصرف انرژی خواهد شد . آنها بر روی برنامه ای که PORT نامیده می شوند یا ( ترمینال شخصی برای در اختیار گرفتن در حد نیاز ) کار می کنند که میتواند موجب کاهش مصرف انرژی تا میزان ۴۰ درصد شود . هدف برنامه PORT کاهش مصرف انرژی از راه توقف هرچه کمتر کابین آسانسور است . تکنولوژی PORT به وسیله فرکانس های رادیویی شخصی از یک کارت عبوراختصاصی برای هر نفر، فرستاده میشود لزوم استفاده آسانسور توسط مسافر را پیش بینی میکند . کارت عبور به شخص این امکان را میدهد که حتی قبل از خروج از خانه آسانسور را فرا بخواند . این تکنولوژی نه فقط زمان انتظار را کاهش میدهد ، بلکه تعداد دفعاتی را که به آسانسور نیاز هست را نیز کاهش میدهد . ترکیب یک سیستم هوشمند با یک آسانسور با راندمان انرژی خوب سبب کاهش جدی صورتحسابهای مصرف انرژی میگردد.
از آنجا که آسانسور حتی قبل از ترک خانه میداند که شما کجا هستید و به کجا میخواهید بروید، سیستم PORT میتواند در مورد بهترین راه برای مقصد مورد نظر شما تصمیم گیری نماید. شرکت آسانسور شیندلر همچنین از یک سیستم آهن ربایی روی سیستم قدرت آسانسورهای سطح یک کاهنده مصرف انرژی استفاده میکند که جریان استارت و ترمز را کاهش میدهد . فاکتور قدرت سطح یک همچنین از چراغهای LED و سیستم خواب استفاده میکند که به میزان قابل توجهی مصرف انرژی را کاهش میدهد . آینده این آسانسور در حال دستیابی به یک سخت افزار راهبری است که انرژی را بازیابی و سیستم را مجددا شارژ میکند.

در واقع اکنون بزرگترین مسئله آسانسور های کم مصرف ، هزینه بالای نیروی کار است اگر شما بخواهید سیستم آسانسورتان را جایگزین کنید ، چیزی در حدود ۱۰۰ هزار دلار هزینه دارد. فواید زیادی یرای آسانسورهای کم مصرف در صورت جایگزینی وجود دارد که جدا ” قابل توجه است . این موارد عمر مفید آسانسور را افزایش میدهد ، هزینه مصرف انرژی شما تا ۴۰ درصدصرفه جویی میکند و ساکنین ساختمان از شادی و رفاه بیشتری در استفاده از آسانسور برخوردار میشوند . هیچکس لازم نیست منتظر آسانسور باشد و سپس ۵ توقف تا رسیدن به مقصد مورد نظر داشته باشد مدیریت یک سیستم آسانسور کم مصرف میتواند هر دو مسئله را حل کند . با ورود به ” دنیای سبز ” آسانسور های کم مصرف به زودی مورد تقاضای بالایی قرار خواهند گرفت.

منبع: Nationwide Lifts

تهیه و ترجمه در شورای فنی سامان لیفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا کد زیر را وارد کنید *


saman bank
پیشنهاد ویژه
آگهی متنی
آگهی در سامان لیفت
آگهی در سامان لیفت